C-HR konečně !!

Tak už jsme se konečně dočkali bližších informací a hlavně fotek, které nám přinesli reportéři z Milánského fotoateliéru 10watt.
Máme tu konečně nejradikálnější model od Toyoty, který od původní verze téměr v ničem neupustil.
Toyota C-HR (Coupe - High rider) má být přelom v designu dalších vozů této světové automobilky. Myslím, že tento sportovní Coupe Crossover působí velmi sebevědomě a aktraktivně pro všechny typy řidičů. Toyota C-HR má to štěstí, že na fotkách vypadá naprosto stejně jako ve skutečnosti, což se opravdu velmi málo stává.
Při pohledu dovnitř vypadá vůz jako sportovní model, avšak je to skutečně crossover. Má moderní tvary a velmi dobře zakomponovaný tablet.
Avšak nesmín opomenout i neskutečně kvalitní materiály použité v tomto voze. Na tvrdé plasty člověk narazí opravdu jen na ovladačích. Palubní deska a středový tunel je komlet potažený mekčennými plasty, které by člověk čekal snad jen u prémiových značek. A na to navazuje možný odvozený model od Lexusu, ale řekl byhc, že Toyota nastavila velmi vysokou laťku. 
Je však fakt, že zadní okno je velmi nízké a brzo ukončené, tudíž se můžou lidi cítit taktrochu jak v tanku. 
A teď něco k velikosti C-HR, ať si nemyslíte, že je to pidi auto jen do města.
Dlouhé je 4,36m, široké 1,79m a vysoké 1,55m. Rozvor je velmi slušný se svými 2,64m. 

A co bude tohoto krasavce pohánět?
Nikoho kdo zná Toyoty samozřejmě nepřekvapí že hlavním pohonem bude 1,8 Hybrid s 90kW a kombinovanou spotřebou do 4l benzinu na 100km. Další motorizace bude 1,2T s výkonem 85 kW a komb. spotřebou okolo 6l. A velmi zajímavým motorem bude 2,0l s výkonem 110kW, ta však nebude dodávána na náš trh, ale do zemí bývalého Sovětského svazu.   
Hybridní pohon bude jen předokolka s převodovkou e-CVT, ale můžeme se těšit na 1,2T s pohonem všech kol a možností volby CVT a manuálem. 

Předprodej by měl být zahájen 1.září a koncem roku bychom měly očekávat vozy na showroomech.

 DATA | aktuality | chr.jpg

Jsme i na Facebooku